Directori

CAPELLÀ BALLBÉ, Ignasi

Departament de Ciències Bàsiques

CAPELLÀ BALLBÉ, Ignasi

CV

Perfil del professor

Ciències Bàsiques, DEPARTAMENT DE CIÈNCIES BÀSIQUES. Universitat Internacional de Catalunya

Formació acadèmica

Llicenciat en Sociologia, UNIVERSITAT DE BARCELONA
ESCI Escuela de Comercio Internacional – UPF Curso de Comercio Internacional 2013
PM4ESD Training for European Sustainable Tourism European Partnership Sustainable tourism, 2013
Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya COLPIS, Seminaris de Redacció, Gestió financera i Avaluació de Projectes Europeus, 2013
INITEC, Master en Community Manager Communication and Media Studies, 2012

Experiència professional

CMO I COFUNDADOR DE BROOMX
Broomx és una empresa tecnològica centrada en la creació d'experiències immersives en espais físics. Creadors del primer projector immersiu del món, el MK360, i ara el MK Pro. Aquesta tecnologia s'utilitza a +25 països en indústries com la sanitària, la cultura, l'entreteniment o la formació, entre d'altres.
Experiència com a consultor de turisme i màrqueting a DCB Turismo i consultor de comerç internacional, amb +1 any treballant a l'oficina de Catalonia Trade a Bombai (Índia), ajudant empreses catalanes a fer negocis a l'Índia.
Emprenedor, professor universitari i conferenciant, m'apassiona la tecnologia i les experiències immersives.
BROOMX, 2015 – actualidad, Barcelona CMO - Chief Marketing Officer & Business Development
Responsable de màrqueting, comunicacions i desenvolupament de negocis a Broomx Technologies. Responsable d'activitats de màrqueting, representació en esdeveniments internacionals, comunicació, desenvolupament de negocis internacionals i vendes.
DCB TURISMO Y DESARROLLO LOCAL 2014 – 2021, Torroella de Montgrí. Coordinador de projectes
Estudis de mercat i anàlisi de turoperadors europeus i productes turístics per a diferents projectes.
Anàlisi de recursos socioeconòmics i turístics, dossier de caracterització territorial.
Elaboració de documentació i redacció de projectes presentats en diferents convocatòries de subvencions (locals, autonòmiques i europees).
Suport en la implementació de projectes de desenvolupament econòmic i turístic i organització de sessions d'intercanvi d'experiències, especialment en el projecte de creació de la “Xarxa de Territoris de l'Arròs” impulsat per Montsià Actiu. http://redterritoriosaroceros.wordpress.com/
Responsable de comunicació de l'empresa i gestió del perfil virtual de l'empresa a Internet i Xarxes SocialsMobile World Capital Barcelona, 2015 – 2016, Barcelona
Responsable de projectes Smart Living
Project manager del projecte Mobile Ready 2016.
Exposar el públic a la tecnologia a través de solucions digitals és l'objectiu de la quarta edició de Mobile Ready, una iniciativa Mobile World Capital Barcelona (MWCB) que forma part del seu programa mLiving. El 2016 Mobile Ready compta amb una ruta mòbil amb quatre experiències innovadores i gratuïtes aptes per a tothom.
Mobile World Capital Barcelona, 2015, Barcelona. Col·laborador del projecte Mobile Ready sobre noves tecnologies aplicades en hotels, zona Smart Living,
"Tour leader" del projecte Mobile Ready a l'àrea Smart Living, per donar a conèixer les noves tecnologies aplicades al sector hoteler. Realització de 13 visites guiades amb agents del sector (professionals del turisme, universitats, cambres de comerç, empreses internacionals que havien assistit al MWC15) amb unes 250 persones.
ITGLAS, 2014 – 2015 Barcelona. Col·laborador de l'Àrea de Turisme, projectes europeus, premis i subvencions
Cerca de clients potencials i desenvolupament de contactes en l'àmbit del turisme.
Responsable de la gestió de premis, subvencions, projectes europeus: identificació d'oportunitats, confecció de documentació i gestió/coordinació del procés de presentació de convocatòries.
Accions de promoció de l'empresa.
ACC10, 2013 – 2014, Bombai, Índia. Analista de comerç internacional de l'Índia
Analista de mercat de l'Índia al "Business Promotion Center" creat per la Generalitat de Catalunya a Bombai, Índia.
Forma part de l'organització de la Missió Institucional i Empresarial de Catalunya a l'Índia, encapçalada pel president de Catalunya Artur Mas i el conseller d'Empresa i Ocupació Felip Puig, juntament amb més de 40 empreses de Catalunya.
Tasques: documentació, organització i gestió de l'agenda empresarial i suport a les empreses informàtices durant tot el programa de la trobada.
Identificació d'oportunitats de negoci i comercials i prestació de suport estratègic a les empreses establertes a l'Índia.
Estudis de mercat (Identificació de consumidors objectiu, competència internacional, canals de comercialització...)
Avaluació d'estratègies empresarials i plans d'expansió internacional de les empreses catalanes en l'entrada o l'expansió al mercat indi.
Identificació proactiva d'oportunitats de negoci a l'Índia en diversos sectors.
Organització i planificació de delegacions comercials i agendes empresarials per a empreses catalanes que visiten l'Índia.
Promoure les sinergies i potenciar el comerç i la inversió transfronterers entre Catalunya i l'Índia.
DCB TURISME I DESENVOLUPAMENT LOCAL 2012 – 2013, Consultor Col·laboració en estudis de mercat i anàlisi de turoperadors europeus i productes turístics per a diferents projectes.
Anàlisi de recursos socioeconòmics i turístics, dossier de caracterització territorial.
Elaboració de documentació i redacció de projectes presentats en diferents convocatòries de subvencions (locals, autonòmiques i europees).
Suport en la implementació de projectes de desenvolupament econòmic i turístic, especialment en el projecte de creació de la “Xarxa de Territoris de l'Arròs” impulsat per Montsià Actiu.http://redterritoriosarroceros.wordpress.com/
Responsable de la comunicació de l'empresa i gestió del perfil virtual de l'empresa a Internet i XXSS