Llengua Anglesa a l'aula
Llengua d'impartició principal: anglès
Responsable
Dra. Angélica CARLET - acarlet@uic.es
Horari d'atenció
Cal concertar cita prèvia-
Angelica Carlet
acarlet@uic.es
Aquest curs es centra en les habilitats d'anglès necessàries per els alumnes matriculats a la Menció de llengua estrangera. Aquest curs cobreix les quatre àrees bàsiques de comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita, on l'objectiu principal és arribar al nivell B2.2. En aquest curs es destaca la importància de les habilitats d'aprenentatge autonòm i les estratègies emprades fora de l'aula, per la qual cosa s'anima als alumnes a configurar el seu propi pla d'aprenentatge individual.
Els alumnes han de tenir nivell d'idioma anglès B2.1 segons defineix el Marc Comú Europeu de Referència per les Llengües.
-Millorar les capacitats dels alumnes per estudiar i comunicar-se efectivament en anglès.
-Preparar els alumnes a ensenyar l'anglès com a Llengua Estrangera.
-Familiaritzar els alumnes amb el vocabulari i expressions relacionades amb els àmbits de l'educació i les ciències socials.
En acabar Llengua anglesa a l'aula amb èxit, els alumnes haurien de ser capaços de:
Els continguts coberts en aquest curs busquen millorar tant l'expressió com la comprensió oral i escrita en llengua anglesa a nivell B2.2 dels alumnes de la Menció d'anglès com a llindar per a superar el curs.
1. Participació, Aprenentatge semi-autònom i autònom 10%
2. Llibre obligatori (Set book) 10%
3. Examen oral 10%
4. Exàmens de lectura i comprensió oral 20%
5. Projecte individual 20%
6. Proves d'avaluació contínua (CA) 30%
*Students will be required to have weekly integrated speaking pratice in pairs in class with some of their peers and virtually with students from a North-American university.
Set Book: Haddon, Mark (2004). The Curious Incident of the Dog in the Night-time. (Vintage, 2004, ISBN 978-0099450252)
Vince, M. (2009). First Certificate Language Practice: Student’s Book Pack with Key. Oxford, UK: Macmillan
Vince, M. & Sunderland, P. (2003). Advanced Language Practice with key. Oxford, UK: Macmillan Education