Llengua Anglesa a l'aula
Llengua d'impartició principal: anglès
Responsable
Dra. Angélica CARLET - acarlet@uic.es
Horari d'atenció
Cita prèvia
Angelica Carlet
acarlet@uic.es
Aquest curs es centra en: a) reforçar les habilitats en anglès requerides per als estudiants matriculats en el grau menor en anglès, b) introduir els estudiants en anglès i habilitats acadèmiques i c) introduir els estudiants en idees i activitats docents pràctiques per a l'aula.
És altament recomanable que els alumnes tinguin un nivell d’anglès B2 (segons el Marc Comú Europeu de Referència per les llengües) abans de l’inici del curs.
En acabar aquest curs, els alumnes haurien de ser capaços de:
1. Ensenyar anglès a nens: llenguatge i enfocament pràctic.
2. Aprenentatge per projectes en educació.
2.1 Projecte d'aprenentatge de servei
2.2. Projecte d'entrevista
3. Anglès acadèmic per a l'educació
3.1 Com llegir treballs acadèmics
3.2. Com escriure un treball acadèmic
3.3. Habilitats bàsiques d'investigació.
3.4 Referències
Activitat formativa |
Metodologia |
Classes teòriques (CT) |
Mètode expositiu / lliçó magistral (LM) |
Classes pràctiques (CP) |
Resolució d'exercicis i problemes (REP) Aprenentatge basat en problemes (ABP) |
Estudi i treball en grup (ETG) |
Aprenentatge cooperatiu (AC) Aprenentatge orientat a projectes (AOP) |
Estudi i treball individual / autònom (ETI) |
Aprenentatge orientat a projectes (AOP) |
Els estudiants han de recordar que a part del 80% requerit per a l'assistència i participació, han d'aconseguir un mínim de 50% en cadascun dels criteris esmentats per tal d'aprovar el curs, en cas contrari, s'han de preparar per re-avaluació al juny .
Baş, G. (2011). Investigating the effects of project-based learning on students’ academic achievement and attitudes towards English lesson. The online journal of New Horizons in Education, 1(4).
De Chazal, E., & McCarter, S. (2012). Oxford EAP: A Course in English for Academic Purposes. Upper Intermediate, B2. Oxford University Press.
Garton, S., Copland, F., & Burns, A. (2011). Investigating global practices in teaching English to young learners. ELT Research papers, 11(1), 1-24.
Hyland, K. (2016). General and specific EAP. In The Routledge handbook of English for academic purposes (pp. 41-53). Routledge.
Kersten, K., & Rohde, A. (2013). Teaching English to young learners. Language Acquisition and Use in Multilingual Contexts, 107.
Nunan, D. (2010). Teaching English to young learners. Anaheim University.
Out, O. U. T. (2002). Using games in teaching English to young learners. Internet TESL Journal, 8(8).
Poonpon, K. (2017). Enhancing English skills through project-based learning. The English Teacher, 10.
Shin, J. K. (2006). Ten Helpful Ideas for Teaching English to Young Learners. In English Teaching Forum (Vol. 44, No. 2, p. 2). US Department of State. Bureau of Educational and Cultural Affairs, Office of English Language Programs, SA-5, 2200 C Street NW 4th Floor, Washington, DC 20037.