Directorio

PEÑATE GONZÁLEZ, Lissethe

Departamento de Odontología
Biomaterials i tècniques en Restauració Dental i Endodòncia

PEÑATE GONZÁLEZ, Lissethe

CV

Perfil del profesor

Professor Associat

Odontología, Facultad de Odontología. Universitat Internacional de Catalunya

Publicaciones

Artículos

Proyectos de investigación

  • GRC - Grupo de Investigación en Biomateriales y Técnicas en Restauración Dental y Endodoncia01/05/2017 - 01/05/2020
    IP: Roig Cayon, M
    Universitat Internacional de Catalunya
  • In Vitro Evaluation of a Biofilm Formation and Effectiveness of Clorhexidine 0.12% on Different Implant Surfaces03/02/2017 - 01/07/2019
    IP: Delgado, LM
    Zimmer Biomet
  • Comparative study of the absorption os interim materials for direct fixed dental protheses and the CAD/CAM technique12/09/2015 - 30/05/2017
    IP: Basilio Monné, J; Peñate, L.
    Universitat Internacional de Catalunya
  • In vitro evaluation of color stability in different materials of provisionalization Part II01/10/2012 - 30/05/2014
    IP: Basilio Monné, J; Peñate, L.
    Universitat Internacional de Catalunya
  • In vitro assesment of compressive resistance of different provisionalization materials10/10/2011 - 25/06/2013
    IP: Basilio Monné, J; Peñate, L.; Mercade, M
    Universitat Internacional de Catalunya
  • In vitro evaluation of color stability in different materials of provisionalization Part I01/07/2011 - 30/05/2013
    IP: Basilio Monné, J; Peñate, L.; Mercade, M
    Universitat Internacional de Catalunya

Actividades

  • 16TH CONGRESS OF THE EUROPEAN ACADEMY OF PAEDIATRIC DENTISTRY/SEOP Presentació de comunicació "Comparison of shear bond strength between Activa Bioactive Restorative and bulk-fill composites - an in vitro study", 2022.
  • Oral Health Research Congress Presentació de poster "Evaluation of different parameters of two salivary tests", 2019.
  • International Association for Dental Research 2016 Congress Presentació de poster "Shade Matching Evaluation Performed by both genders trained/untrained students", 2016.