Directorio

OCCHIOCUPO, Nicoletta

Ext. 4154
Departamento de Economía y Organización de Empresas
Quality & Innovation for Service Excellence (QISE)

OCCHIOCUPO, Nicoletta

CV

Perfil del profesor

Professor Col.laborador

Economía y Organización de Empresas, Facultad de Ciencias Económicas y Sociales. Universitat Internacional de Catalunya

Publicaciones

Artículos
Capítulos de libro
  • Derqui, B.; Occhiocupo, N., (01/06/2019), "The Interplay Between Manufacturer Brands and Private Labels: Radical Innovation in Consumer Packaged Goods in Spain", Advances in National Brand and Private Label Marketing, pp. 19-26. ISBN: 978-3-030-18910-5.
  • Occhiocupo, N., (01/06/2011), "The value co-creating process: lessons learned from the case of a leading manufacturer", Service Dominant logic, Network & Systems Theory and Service Science. ISBN: 978-88-7431-525-3.

Proyectos de investigación

  • Quality & Innovation for Service Excellence (QISE)01/01/2023 - 31/12/2025
    IP: Mas-Machuca, M.; Marimon, Frederic; Amat, N.; Gil-Doménech, D.; Magomedova, N.; Manresa, A.; Occhiocupo, N.; Pierrakis, Y.; Tanganelli, D.; Vila-Brunet, N.
    AGAUR