- Més vistos
- Darrera visualització
‘Magnifica humanitas’, la primera encíclica de Lleó XIV
L’Observatori d’Intel·ligència Artificial de UIC Barcelona (OIANT) organitza dues sessions dedicades a la reflexió sobre Magnifica humanitas, la primera encíclica de Lleó XIV, i la seva rellevància davant dels reptes humans, socials i tecnològics actuals.
12 de juny | 12.00 h
Magnifica humanitas: claus per comprendre la primera encíclica de Lleó XIV
Conferència a càrrec de Mn. Marc Teixidor, capellà de la Universitat, doctor en Dret Canònic
Una aproximació als eixos i les aportacions principals de la primera encíclica de Lleó XIV, amb una reflexió sobre la vigència que té en el context actual.30 de juny | 12.00 h
Taula rodona: IA i humanisme: reptes i oportunitats després de l’encíclica
Amb Pep Martorell, expert en estratègia tecnològica, supercomputació i intel·ligència artificial, i el Dr. Domènec Melé, sacerdot i doctor en Enginyeria Industrial, moderada per Esther Jiménez, vicerectora d’Estudiants i Sostenibilitat de UIC Barcelona
Aprofundirem en els plantejaments de l’encíclica i dialogarem sobre les seves implicacions en l’àmbit humà, social i tecnològic.
Totes dues activitats es faran en format presencial a l’Aula B503 del Campus Barcelona i es podran seguir també en estríming.