- Més vistos
- Darrera visualització
Primer informe sobre el sistema educatiu a Catalunya (2025) | Acte de presentació
La Facultat de Dret de UIC Barcelona i la Fundación Europea Sociedad y Educación organitzen la presentació del Primer informe sobre el sistema educatiu a Catalunya (2025), que tindrà lloc dimarts 7 d’octubre de 2025, a les 19.00 h, al Saló de Graus de UIC Barcelona.
En la presentació, hi intervindrà Miguel Ángel Sancho Gargallo, president de la Fundació Europea Societat i Educació i coordinador de l’informe. La sessió la moderarà Juan José Guardia Hernández, director de l’àrea de Dret Administratiu de UIC Barcelona, i conclourà amb un diàleg obert amb el públic.
La cloenda de la presentació anirà a càrrec de Francesc Xavier Güell Cardona, director general de Centres Concertats i Centres Privats de la Generalitat de Catalunya.
Sobre l’informe
L’informe s’estructura en cinc apartats —Escolarització, Recursos, Resultats, Catalunya en les avaluacions internacionals i Educació i ocupació— i recull una selecció actualitzada de dades descriptives sobre la situació i l’evolució de l’educació a Catalunya, de caràcter longitudinal i en perspectiva comparada amb Espanya i la UE.
Es tracta d’un projecte vinculat al grup de recerca reconegut per la Generalitat de Catalunya GRE – Drets, Agenda 2030 i Recuperació Sostenible a Catalunya (RESCAT 2030).