Universitat Internacional de Catalunya
Màrqueting Avançat
Altres llengües d'impartició: català, anglès,
Professorat
Presentació
Introducció als conceptes que integren el màrqueting estratègic. Analitzarem els conceptes, els principis, les variables i les metodologies utilitzades en aquesta disciplina i en els processos de planificació i implementació.
- Aquesta és una assignatura en la qual la implicació de l’alumne serà alta:
- Treball individual i en grup.
Idioma del curs: castellà, tot i que cal tenir un bon nivell de lectura en anglès.
2 hores per sessió.
Objectius
- Entendre en profunditat la disciplina del Marketing en el seu conjunt.
- Conèixer i familiaritzar-se amb els termes i operatives més comuns
- Acostar-se al Marketing empresarial i operatiu.
- Desenvolupar pensament en clau de Marketing.
Metodologia i activitats formatives
Modalitat totalment presencial a l'aula
Classes 100% presencials amb dinàmiques i treballs a realitzar tant a classe com a casa.
El principal contingut de l'assigantura son les exposicions i explicacions de classe, els "slides" del temari tant sols serveix com a guia.
Sistemes i criteris d'avaluació
Modalitat totalment presencial a l'aula
L’assignatura s’avaluarà segons els següents criteris:
En primera convocatoria:
- 70% Examen final
- 15% Treballs de classe
- 15% Participació activa
Les faltes d’assistència resten punts de la nota final
En segona convocatoria 100% examen.