25/02/2021

Carlos Rey publica el seu nou llibre “Dirección por misiones: Conectando a las personas con la estrategia a través del propósito”

El director de la Càtedra de Direcció per Missions i Propòsit Corporatiu de UIC Barcelona i professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials recull en aquesta publicació més de vint anys de treball en l’àmbit de la Direcció per Missions.

El director de la Càtedra de Direcció per Missions i Propòsit Corporatiu de UIC Barcelona i professor de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials, Carlos Rey, ha publicat el llibre Dirección por misiones: Conectando a las personas con la estrategia a través del propósito, en el qual fa una revisió i actualització del concepte de la Direcció per Missions i el canvi que comporta en l’entorn empresarial.

“Aquest llibre és el resultat de més de vint anys de treball, tant en la recerca teòrica i pràctica com en la consultoria i la gestió d’empreses”, explica Rey, que defensa que el canvi en la gestió empresarial passa per trobar el sentit a la feina i descobrir els motius pels quals existeix una organització i la aportació que fa a la societat.

El llibre, escrit conjuntament amb el degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat Internacional de La Rioja (UNIR), Pablo Cardona, exposa com es pot crear una cultura d’empresa que afegeixi valor a la tasca dels treballadors i aconsegueixi millorar-ne l’eficiència i la motivació a través d’un propòsit.