Universitat Internacional de Catalunya

Cirurgia Adaptada Digital

Cirurgia Adaptada Digital
5
15428
2
Anual
OB
Llengua d'impartició principal: anglès

Altres llengües d'impartició: català, castellà

Professorat

Competències/Resultats d’aprenentatge de la titulació

  • CN01 - Relacionar conceptes avançats i especialitzats en cirurgia oral, implantologia i rehabilitació oral.
  • CN02 - Definir conceptes avançats relacionats amb l'anatomia quirúrgica aplicada a la cavitat oral.
  • CN03 - Identificar els diferents tipus d'intervencions quirúrgiques, tècniques asèptiques i tipus de cicatrització dels teixits durs i tous.
  • CN04 - Reconèixer l'origen i el desenvolupament de les diferents patologies que afecten la cavitat oral, a partir de la interrelació transversal de les ciències biomèdiques.
  • CP02 - Diagnosticar i tractar de forma conservadora o quirúrgica les lesions de la cavitat oral que presentin els pacients, així com el seguiment posterior.
  • CP07 - Tractar amb el diagnòstic apropiat, els defectes mucogingivals al voltant de dents i implants.
  • CP08 - Realitzar, mitjançant una elaboració prèvia, un pla de tractament de rehabilitació oral estètica i funcional.
  • HB01 - Realitzar adequadament l'anamnesi i l'exploració física per sistemes, cara, coll i cavitat oral per completar la història clínica, incloent-hi una bona documentació gràfica (fotografia i vídeo).
  • HB02 - Interpretar les diferents exploracions radiològiques a l'àmbit de la cirurgia oral i implantologia.
  • HB03 - Realitzar un diagnòstic diferencial de les lesions patològiques orals i tractar-les de manera quirúrgica en cas necessari.
  • HB04 - Manejar l'instrumental quirúrgic, així com l'aparatologia relacionada amb la implantologia i la cirurgia bucal.
  • HB06 - Aplicar les diferents tècniques existents per fer extraccions dentals complexes.
  • HB07 - Aplicar les diferents tècniques reconstructives i regeneratives de teixits durs i tous.

Resultats d’aprenentatge de l’assignatura

  • - Cirurgia Oral i Implantologia - RESULTATS DE L'APRENENTATGE: 1. Realitzar tècniques de dissecció avançada 2. Realitzar un correcte diagnòstic de la patologia medicoquirúrgica oral i en implantologia 3. Diagnosticar les lesions de la cavitat oral i els protocols diagnòstics apropiats 4. Identificar les tècniques quirúrgiques per col·locar implants dentals a les diferents indicacions 5. Realitzar extraccions dentals amb diferents graus de complexitat. 6. Planificar la cirurgia, la implantologia i la pròtesi de forma digital 7. Realitzar les diferents tècniques reconstructives/regeneratives a la cavitat oral, tant de teixits durs com tous. 8. Presentar casos clínics i plans de tractament en públic i defensa argumentada