- Més vistos
- Darrera visualització
Startup Pioneer Programme | Final
El 10 d’abril se celebra la final de la quarta edició de l’Startup Pioneer Programme, el projecte que permet a l’alumnat promoure una idea, projecte empresarial o d’impacte social.
L’acte estarà carregat de sorpreses i comptarà amb la presència d’emprenedors que compartiran idees i experiències sobre els seus projectes com Martin Cohen, CEO i Co-founder de MIXO, Guillermo Preckler, CEO i fundador de Brickbro, o Sira Mogas CEO de Koa Biotech. L’acte comptarà amb la moderació d’Oscar Porcel, soci director i cofundador de Solutia.
L’esdeveniment, impulsat pel Departament de Desenvolupament Personal i Cultura i Institucional i el Vicerectorat de Recerca, Innovació i Transferència de Coneixement (VRIT), està obert a tota la comunitat universitària.
Durant l’acte es celebrarà la votació de la gran final del Startup Pioneer Program, que busca la millor idea de projecte empresarial i d’impacte social.
Programa
- Recepció i registre de públic i participants
- Inici de l'acte
- Pitches 3 finalistes FOR PROFIT
- Taula Rodona de la mà de Lucas de Gisbert, cofundador de GoodNews i TropicFeel, Guillermo Preckler, CEO i fundador de Brickbro, i Sira Mogas CEO de Koa Biotech, moderat per Oscar Porcel, Soci Director i Co-Fundador en Solutia
- Pitches 3 finalistes FOR NON PROFIT
- Votacions
- Entrega de premis
- Cloenda a càrrec de la Dra. Marta Mas Degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Socials de UIC Barcelona.
- Aperitiu per a tots els assistents