Restauracions Adhesives Indirectes, Inlay, Onlay i Overlay. del Diseny al Cementat

Tipus de programa
Cursos d'especialització
Durada
des del 06-02-2026 al 07-02-2026
Crèdits
1.5 ECTS
Preu
675,00€. *Preus corresponents a l’any acadèmic 2025-2026.
Places
Limitada
Horari
Divendres de 10.00 a 19:30 h Dissabte de 9.00 a 14.00h
Llengua
Castellà (idioma secundari: anglès)
  • Inici
  • Programa
  • Requisits d'admissió

En el marc de l'odontologia actual, les restauracions mínimament invasives estan en auge. Les constants actualitzacions fan que les restauracions adhesives siguin un punt fort en l'odontologia conservadora del dia a dia.

Els professionals busquen un taller teoricopràctic per a la realització pas a pas de les incrustacions.

Mètode d’avaluació: Es farà un test d’autoavaluació en línia en acabar el curs perquè l’alumnat pugui valorar la consecució dels objectius personals i el coneixement sobre el contingut del curs.

Objectius del curs

L'objectiu d'aquest curs és formar els alumnes amb habilitats pràctiques / teòriques per rehabilitar dents amb pèrdua d'estructura dental mitjançant restauracions adhesives indirectes. Durant el curs ensenyarem als alumnes els criteris per triar les diferents restauracions indirectes, a dissenyar-les correctament, així com les diferents formes de provisionalització i cimentació que poden utilitzar.

Competències que l’alumne ha d’adquirir

Ser capaç de:

  • Aïllar correctament.
  • Realitzar un build-up correcte i un segellat immediat de la dentina.
  • Conèixer i realitzar el disseny correcte d'un inlay.
  • Conèixer i realitzar el disseny correcte d'un onlay.
  • Conèixer i realitzar el disseny correcte d'un overlay.
  • Conèixer els tipus de materials.
  • Conèixer i realitzar dues tècniques diferents de cimentació d'incrustacions.

Coordinadors del curs

  • Dra. Marta Vallés
  • Dra. Anaïs Ramírez
  • Dr. Edgar Garcia

A qui es dirigeix

El curs està dirigit a odontòlegs generals i estomatòlegs.

 

Section

Pla d'estudis i assignatures 2025-2026

Assignatures del curs 1 Type Terme ECTS
Restauracions Adhesives Indirectes, Inlay, Onlay i Overlay del Disseny al Cementat Type: OB Terme: Segon semestre ECTS: 1.5
  • ECTS: European Credit Transfer System
  • Període: període del calendari
  • (a): assignatures impartides en anglès

Professors

  • Dra. Marta Vallés, Dra. Anaïs Ramírez, Dr. Edgar García.

 

Els coordinadors i professors no tenen cap relació financera amb empreses que suposi un conflicte d’interessos amb el curs.

Requisits d'admissió

  • Ser metge estomatòleg o odontòleg.